czwartek, 24 czerwca 2010

Proste ciasto z owocami





To ciasto jest naprawdę bardzo proste i szybkie. Ja w przeciągu tygodnia zrobiłam 3 takie ciasta, bo każde szybko znikało z talerza. Lubie je bo za każdym razem dodaje inne sezonowe owoce. Do tej pory robiłam z truskawkami, truskawkami i jagodami oraz truskawkami i morelami. Najlepsze wyszło z dodatkiem moreli.

1 szklanka cukru
1 i 3/4 szklanki mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 kostki margaryny, roztopić
4 jajka
margaryna do wysmarowania blachy
bułka tarta do wysypania blachy
owoce (ja robiłam ze świeżymi i z mrożonymi owocami)

Włączyć piekarnik i nagrzać do 180 C. Roztopić 1/2 kostki margaryny. Następnie ubić w naczyniu jajka z cukrem do otrzymania puszystej jednolitej masy. Dodać mąkę i proszek do pieczenia. Wlać roztopioną margarynę i miksować. Na koniec do masy włożyć owoce i delikatnie wymieszać. Wylać masę do wcześniej przygotowanej formy i na wierzch wyłożyć owoce.
Włożyć ciasto do piekarnika i piec 35 minut.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz