poniedziałek, 26 marca 2012

Ryba w cieście naleśnikowym

Dzisiejszy wpis poświęcę kolejnej propozycji obiadowej. Nie wiem jak u Was w domu, ale u mnie  je się za mało ryb. Dlatego postanowiłam z tym "walczyć". Ryba jest zdrowa  i warto wprowadzić ją do menu, chociaż raz w tygodniu. W domu, mam dwa rybowe niejadki, dlatego kawałki fileta  przemyciłam w cieście naleśnikowym.   I wiecie co .... udało się!

Składniki:
- jajko
- mleko
- vegeta
- koperek (opcjonalnie)
- filety rybne (np. sola, dorsz)

Nie podaję dokładnych ilości produktów, ponieważ ja zawsze ciasto naleśnikowe robię "na oko". Jak jest za gęste dodaję mleka, a jak za rzadkie  dosypuję mąkę.

Mrożone filety odmrażamy. Ciasto przygotowujemy z powyższych składników. Na patelni rozgrzewamy olej. Filety wkładamy do ciasta naleśnikowego i dokładnie oblepiamy. Na rozgrzany olej wykładamy rybę i smażymy do zarumienienia z oby stron.

Powyższy przepis można łatwo modyfikować, dodając ulubione dodatki, przyprawy do ciasta.  



 P.S. Następnym razem  będzie słodki wpis.  Obiecuję :) Już mam wybrany przepis!

Smacznego:)
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz