sobota, 19 maja 2012

Małe DIY...

DIY (Do It Yourself) czyli zrób to sam. Wiecie już, że bardzo lubię przerabiać jedne rzeczy w inne. Lubię wykorzystywać przedmioty nie koniecznie do tego, do czego one służą! Tak było np. z europaletą, która została stolikiem, czy np. ze starym stołem, który przerobiony został na wymarzoną konsolę. Tym razem na warsztat poszły skrzynki na jabłka!

Jakiś czas temu pojechałam z rodzicami na targ, oni wrócili z siatkami pełnymi warzyw, owoców i wiejskich jajek, a ja z dwiema skrzynkami po owocach. Pomyślałam, że mogą być fajną ozdobą wnętrza i można w nich przechowywać różne rzeczy.

W ruch poszedł papier ścierny, pędzel i biała bejca. Na koniec pozostało przykręcenie kółeczek i rączek... i voila! Skrzynki gotowe!
Można w nich trzymać dosłownie wszystko. Ja w jednej skrzyni przechowuję poduchy i siedziska, a w drugiej wnętrzarskie magazyny! Korzystanie z nich jest bardzo łatwe, dzięki przymocowanym kółeczkom, a same skrzynki oprócz funkcji praktycznej pełnią też funkcję ozdobną. 

Myślę, że równie fajnie sprawdzały by się jako skrzynie na dziecięce zabawki. W sypialni można by było przechowywać w nich koce i narzuty, a w kuchni z powodzeniem mogły by być wykorzystane do przechowywania np. butelek z wodą.

Ostatnio też zrodził się w mojej głowie taki pomysł, żeby postawić jedną ze skrzyń na balkonie, a w środku poustawiać donice np. z lawendą albo z hortensjami. Jeśli ten pomysł wypali to na pewno efekty obejrzycie na blogu.

A tymczasem zachęcam Was do małego DIY, naprawdę bardzo niewielkim nakładem finansów i pracy można sobie zrobić własne skrzynki do przechowywania różnych rzeczy! To do roboty! 
Pozdrawiam,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz