sobota, 18 sierpnia 2012

Czekając na...

...nowy katalog IKEA 2013!!! Wiadomość rozeszła się już wszem i wobec, że w poniedziałek, będzie już dostępny!!! To znaczy w poniedziałek rozpocznie się rozwożenie nowych katalogów wprost do naszych domów, a w połowie września będą one dostępne w sklepach (źródło http://www.facebook.com/IKEApl).

Ja nie mogę się już doczekać!!! Mam nadzieję, że w poniedziałek, gdy otworzę swoją skrzynkę wpadnie prosto w moje ręce, a wtedy usiądę sobie na sofie i utknę z nim na parę godzin, studiując dokładnie kartkę po kartce. Analizując każdą aranżację, podglądając nowe pomysły i nowe produkty. 

WOW to naprawdę już za chwilę!!! A jeśli nie znajdę w mojej skrzynce nowego katalogu? Będę biegać po okolicy jak oszalała poszukując pana kuriera ze świeżutkimi egzemplarzami...po prostu muszę go mieć!!! Gdyby ktoś na mnie wpadł, nie bójcie się, to tylko oznacza, że jestem w katalogowym szale, ale nie gryzę :)

A Wy czy też nie możecie się doczekać nowego katalogu IKEA?

Miłego weekendu,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz